Notice: הפונקציה add_theme_support( 'html5' ) נקרא בצורה לא תקינה. יש להעביר מערך של סוגים. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 3.6.1.) in /var/www/wp-includes/functions.php on line 6078
המקור המדעי המרכזי כיום בישראל עליו נסמכים פקידי הסעד הרשויות בתי הספר לרפואה וכד׳ הוא ספר לימוד בשם: ״פרקים נבחרים בפסיכאטריה״ פייסבוק ינואר 2018 – ייצוג נפגעי עבירה – רוני אלוני סדובניק עו"ד – הטרדה מינית בעבודה
ייצוג נפגעי עבירה – רוני אלוני סדובניק עו"ד – הטרדה מינית בעבודה

המקור המדעי המרכזי כיום בישראל עליו נסמכים פקידי הסעד הרשויות בתי הספר לרפואה וכד׳ הוא ספר לימוד בשם: ״פרקים נבחרים בפסיכאטריה״ פייסבוק ינואר 2018


המקור המדעי המרכזי כיום בישראל עליו נסמכים פקידי הסעד הרשויות בתי הספר לרפואה וכד׳ הוא ספר לימוד בשם: ״פרקים נבחרים בפסיכאטריה״ שכתבו שלושה דינוזאורים מעידן הקרח שפג תוקפם אך לצערי לא נס ליחם.

בספר עב הכרס שבו 760 עמודים, דווקא הקשה והמסוכנת ביותר למין האנושי, הפדופיליה, זוכה להתיחסות של פחות מחצי עמוד . והחמור מכל שהם מלמדים דורות רבים של רופאים אחיות עו״ס ומטפלים שפדופיליה איננה מחלת נפש אלא:״ התגרות מינית״. לא חלילה ״לקות נפש״ או אולי:״ מחלה מסוכנת״ אלא בחרו לסווג אותה לצד :״ נטיה והעדפה מינית״.

עורכת דין רוני אלוני סדובניק -עוד אלוני סדובניק

בעמ׳ 527 נאמר מפורשות שהם מחלקים את הסובלים מהפרעה נפשית לשתי קבוצות של הפרעות מיניות: גילוי עריות, סדיזם, מזוכיזם, פטישזם מציצנות.

בקבוצה השניה אין הפרעת נפש אלא רק:״בחירה של סיפוק מיני״ :פדופיליה, זאופיליה (מין עם בע״ח),נקרופיליה(מין עם גוף מת)..

בעמ׳ 426 נקבע שהומוסקסואליות היא סטייה מינית והפרעת נפש. בעמ׳ 435 נקבע שהומוסקסואליות היא:״ התנהגות מינית שהפכה לבעיה חברתית ערכית״ וכי להומוסקסואל יש :״ חופש לבחור״ בכך. בעמ׳ 437 נקבע שיש טיפול לתיקון הזהות המינית הבלתי תקינה.

בעמ׳ 429 בפרק על מוצגת הזוועה האנושית במילים מלטפות ונייטרליות כמו:״ יחסי מין בין שני אנשים קרובים קרבת דם״( וואלה? יחסים?)

שזה מאפיין משפחות ממעמד סוציאלי נמוך (וואלה?)

שהילדות ש ״היו בקשר מיני עם האבא״ נולדו עם הפרעת אישיות (וואלה???)

כתוב ש: ״הבת כאילו מממשת את דמיונותיה הלא מסופקים בקשר שלה עם אביה״( האשמת הקורבן כבר אמרתי?)

אני מתנחמת בכך שבעמ׳ 547 נקבע כי 20% מהילדות ו-10% מהילדים עוברים ״התעללות״ אך נקבע שם שהפער של 1:5 נובע רק מפער בדיווח!
כתוב שם גם שכ-95% מהמתעללים בזולת הם גברים .

אני קוראת למועצה להשכלה גבוהה לגרוס את הספר השובנסטי והחשוך הזה, ולחייב את כלל אנשי הרפואה והעו״ס שחונכו על ברכי חשיכתו, לשרוף אותו ולעבור מייד ״חינוך מחדש״!!!!
עו"ד רוני אלוני סדובניק – ייצוג נשים נפגעות תקיפה מינית – ליווי נפגעי עבירה

Exit mobile version