Notice: הפונקציה add_theme_support( 'html5' ) נקרא בצורה לא תקינה. יש להעביר מערך של סוגים. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 3.6.1.) in /var/www/wp-includes/functions.php on line 6078
אלוהי הילדים היכן אתה? כתבה: עו"ד רוני אלוני סדובניק

אלוהי הילדים היכן אתה? כתבה: עו"ד רוני אלוני סדובניק

0

הטרדה מינית בכנסייה הארמנית בישראל, התעללות מינית בילדים, התעללות בילדים, חטיפת ילדים, פגיעה מינית בילדים, תקיפת ילדים, ילדות, נערים, נערות, כנסייה, כנסיה, בית כנסת, מורה, תלמיד, תלמידה, גן ילדים, פדופיליה, הזנחת ילדים, סיכון ילדים, ילדים בסיכון, פדופיליה, עו"ד

עו"ד רוני סדובניק קטינים נפגעי עבירה – יצוג נפגעי התעללות מינית בילדים.

אלוהי הילדים איפה אתה?
פרשת "חטיפת ילדי תימן" תתברר כאין וכאפס לעומת הפרשה המוסתרת והמוכחשת הרבה יותר- סירוב מדינת ישראל להציל ילדים נפגעי גילוי עריות.
בישראל נוהגת מראשית קום המדינה תרבות הסתרה, הכחשה, סילוף היסטוריה והשמדת ראיות העלולות להוכיח כי נעשות כאן זוועות בחסות ממסדית.
אין לי ספק שועדת החקירה הבאה שתקום כאן, תעסוק בכשל הקולוסאלי של המדינה ומוסדותיה בהתמודדות עם "גילוי עריות" (שיעבוד מיני מתמשך של פעוטות וקטינים לבן משפחה).
אני לא רואה הבדל בין בגיר המנצל מינית ילד בחסותו-לבין סחר בבני אדם לזנות.
ובכל זאת- כעת חיה, פרקליטות המדינה סוגרת בזה אחר זה מאות תיקי גילוי עריות בטענת "חוסר ראיות" ומאפשרת בכך לפוגע להמשיך בפגיעה המינית, הכל בסדר. שום דבר לא קרה.
אחת מכל 7 ילדות ואחד מכל 10 בנים מאז קום המדינה -עברו ניצול מיני בתוך הבית. לאישה מוכה מגיעה הגנה? מיקלט? אבל לילד הפגוע? לא!.
מייאש איך שהמדינה שלי מסרבת להביט למפלצת הפדופילית בלבן שבעיניים.
אבל אין מה לעשות-אפילו בתי המשפט מעדיפים פעמים רבות מידי את זכות האב החשוד לישון לבד עם הילד המתלונן, על פני זכות הילד שלא להיפגע מינית.
אלוהי הילדים, איפה אתה?
משרד עו"ד רוני אלוני סדובניק

Share.

About Author

Comments are closed.