Notice: הפונקציה add_theme_support( 'html5' ) נקרא בצורה לא תקינה. יש להעביר מערך של סוגים. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 3.6.1.) in /var/www/wp-includes/functions.php on line 6078
הותקפה מינית ו- הכרה נפגעת פעולת איבה | ,תקדים של עו"ד רוני אלוני סדובניק

הותקפה מינית ו- הכרה נפגעת פעולת איבה | ,תקדים של עו"ד רוני אלוני סדובניק

0

נערים פלסטינים

חוק התגמולים מגדיר את פגיעת איבה כ" פגיעה ממעשה אלימות…  בשל השתייכות למוצא לאומי-אתני, ובלבד שהוא נובע מהסכסוך הישראלי-ערבי". על-פי החוק, הכרה בנפגע איבה תתקבל ב"נסיבות שיש בהן יסוד סביר להניח שנפגע פגיעת איבה".

ההחלטה שקיבל עורך הדין ידידיה אורון מ משרד הביטחון  אישור, התבססה עלעבודה מאומצת של עורכת הדין רוני אלוני סדובניק, המייצגת נפגעות תקיפה מינית, חומרי החקירה בתיק, על עדויות שנגבו ע"י עו"ד סדובניק, מגורמים שונים ועל מכתבו של ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה ניצב מני יצחקי, שבו ציין כי למיטב הערכתו המקצועית. יש יסוד סביר להניח כי התקיפה כוונה נגד התובעת בשל היותה יהודיה, על רקע הסכסוך הישראלי-ערבי.

"מקום האירוע, האווירה הכללית והמתח המתמיד השורר בו, יש בהם כדי להוות 'יסוד סביר' להניח כי האירוע הינו אירוע איבה", נכתב בהחלטה. ההחלטה הועברה לטיפול אגף נפגעי פעולות איבה ב מוסד לביטוח לאומי, מה שיאפשר להעניק לנפגעת את מלוא הזכויות והסיוע המוענק לנפגעי איבה. סיוע ו זכויות.

 

מקור mako : הותקפה מינית ותוכר כנפגעת פעולת איבה

Share.

About Author

Comments are closed.