Notice: הפונקציה add_theme_support( 'html5' ) נקרא בצורה לא תקינה. יש להעביר מערך של סוגים. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 3.6.1.) in /var/www/wp-includes/functions.php on line 6078
חשיפה: נמצאה הדרך לאתר מתלוננות אמת ומתלוננות שווא- אם את נרצחת סימן שהתלונה הייתה אמת ואם לא נירצחת אז את מתלוננת שווא!! כתבה: עו"ד רוני אלוני סדובניק

חשיפה: נמצאה הדרך לאתר מתלוננות אמת ומתלוננות שווא- אם את נרצחת סימן שהתלונה הייתה אמת ואם לא נירצחת אז את מתלוננת שווא!! כתבה: עו"ד רוני אלוני סדובניק

0

חשיפה: נמצאה הדרך לאתר מתלוננות אמת ומתלוננות שווא- אם את נרצחת סימן שהתלונה הייתה אמת ואם לא נירצחת אז את מתלוננת שווא.

כתבה: עו"ד רוני אלוני סדובניק – הבלוג – רצח אישה ידוע מראש, רצח נשים ואלימות במשפחה.

לי ירון Lee Yaron מעיתון Haaretz הארץ פנתה בשאילתא למשטרה לפי חוק חופש המידע וביקשה לדעת כמה מבין מאות הנשים שנרצחו בעשור האחרון הגישו תלונות על אלימות נגדן- בטרם הרצח. המפכ״ל שלנו שלא אוהב מתלוננות אנונימיות, מעדיף להשאיר הכל מוחבא בתיבת הפנדורה של Israel Police – משטרת ישראל.

לפחות הואילו לדייק סופסוף את הנתון הרשמי: בעשור האחרון נרצחו 125 נשים על ידי בן זוג . לא כולל העשרה שנרצחו בשנה זו 2017 וזה לא כולל את מאות הנרצחות בידי בן משפחה שאינו בן זוג.

#כשירצחואותי זה בטח יהיה בידי אחד מהגברים האלימים שנתבעו /הוכנסו לכלא / פוטרו/ בשל יצוג משפטי אמיץ וחסר פשרות שנתתי לנשים שקמו והעזו לומר ״עד כאן״.
עו"ד רוני אלוני סדובניק – ייצוג נשים נפגעות תקיפה מינית – ליווי נפגעי עבירה

תמונות מהפגנת הענק בככר הבימה, תל אביב,  – די לרצח של נשים! אתן לא מאמינות מה הולך פה! ההפגנה שהייתה אמורה להסתיים , מיאנה להסתיים מאות נשים נשארו וקראו בזעקה קורעת שערי שמיים, עוד שעה ארוכה:״20 נשים בכל שנה איפה איפה המדינה?״, ״שוטר שוטר על מי אתה שומר?״, ״זו לא טעות זו מדיניות!״,״נשים דורשות ביטחון בכל מקום״, הסערה גלשה עם מאות נשים לחסימת כל הכבישים בצורה מדהימה חסמנו את כל הכבישים מהבימה וצעדנו על הכבישים את כל שדרות בן ציון לקינג ג׳ורג׳ ולאלנבי, ובדרך הגענו בספונטניות למועדון הגוגו ונהייתה שם עצרת מדהימה נגד אלימות כלפי נשים – לפנים!
כל כך גאה בכן נשים אמיצות!!!! רצח אישה ידוע מראש, רצח נשים ואלימות במשפחה!!
עו"ד רוני אלוני סדובניק – ייצוג נשים נפגעות תקיפה מינית – ליווי נפגעי עבירה

עו"ד רוני אלוני סדובניק | ייצוג נשים נפגעות אונס, ואלימות | צילום איליה מלינקוב | קורבן | זכויות נשים בעבודה, Haaretz, haaretz, nrg, maariv, מעריב, ידיעות אחרונות, Globs, גלובס, אונס ילדים, נפגעי פשיעה, נפגעי פשיעה חמורה, נפגעי עבירות פליליות, , אלימות בתוך המשפחה,

עו"ד רוני אלוני סדובניק | ייצוג נשים נפגעות אונס, ואלימות נגד נשים | צילום איליה מלינקוב

תיעוד מצמרר, של רצח אישה ידוע מראש, רצח נשים ואלימות במשפחה.
ענת גורן בתוכנית המקור, מביאה את סיפורה של אביטל רוקח ז"ל, עוד "מתלוננת שווא" שהמשטרה לא השכילה לגבות בעניינה ראיות ועדויות שהיו מונעות את הרצח. עצוב כל כך לראות כיצד הצליח הרוצח הנתעב והמניפולטור להערים בקלות רבה כל כך על בית המשפט, שנתן משקל לטענתו כי המתלוננת מעלילה "עלילה".
אלימות נגד נשים מביאה לרצח נשים. איזו אישה אמיצה וכואבת, איזו אימא מדהימה, אילו ילדים גידלה למופת, מלח הארץ, וכמה סבל וכאב הביא אדם אחד, רוצח פסיכופט על כל כך הרבה אנשים מסביבו. ממליצה לכל אישה לצפות בתוכנית זו, ולכל בני משפחותיהן של נשים החיות במעגל אלימות- נשים מוכות, לא לשתוק, לא לפחד, הגשת תלונה במשטרה, זה מה שצריך לעשות, להגיש תלונות ולדווח. לשמור ראיות כדי להפריך את הטענות לעלילות, שכמעט תמיד יעלו. עבודה מדהימה, ייצוג נשים מוכות בצורה אנושית שמסבירה את הפחדים והטרגדיה האנושית.
משרד עו"ד רוני אלוני סדובניק
https://www.sadovnik-law.com/
Share.

About Author

Comments are closed.