Notice: הפונקציה add_theme_support( 'html5' ) נקרא בצורה לא תקינה. יש להעביר מערך של סוגים. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 3.6.1.) in /var/www/wp-includes/functions.php on line 6031
כתבה: עו"ד רוני אלוני-סדובניק | בחסות חוק השבות, נכנסים לישראל מזה שנים פדופילים פעילים | 29.12.2016

כתבה: עו"ד רוני אלוני-סדובניק | בחסות חוק השבות, נכנסים לישראל מזה שנים פדופילים פעילים | 29.12.2016

0

חוק השבות לפדופילים

כתבה: עו"ד רוני-אלוני-סדובניק 29.12.2016

בחסות חוק השבות, נכנסים לישראל מזה שנים פדופילים פעילים שאף ידועים ורשומים במאגרי מידע בארץ המוצא כפדופילים-או אף הורשעו בארצות הברית או בארצות אחרות, והם נכנסים בלי שום בעיה לישראל, ומתחילים לצוד צייד "כשר".

מי היא עו"ד רוני אלוני סדובניק, ליווי ייצוג נפגעות תקיפה מינית, נפגעות אונס, קורבן אונס, עורכת דין פמיניסטית, קטינים נפגעי עבירה, ילדים נפגעי תקיפה מינית, אונס ילדים, בית חולים, טיפול רפואי, רופא, רשלנות רפואית, חו"ל, נשיאת בית המשפט העליון, השופטת מרים נאור, שופטי בית המשפט העליון, השופטים, אורי דניאל, נפגעי פעולות איבה, משרד הביטחון, תגמולים, טרור, תביעה, הכרה, אונס לאומני

עו"ד רוני אלוני סדובניק / ייצוג נפגעות תקיפה מינית, נפגעות אונס, קטינים נפגעי פדופיליה

לפני כמה שנים דחה בית המשפט המחוזי תביעה שהגשנו בשמו של ילד ישראלי שנוצל מינית בידי פדופיל שהורשע בארצות הברית בפגיעה ב 30 ילדים וברח ממעצר לתוך ישראל, הוא היה מבוקש על ידי ה FBI וברשימות האינטרפול, אך משטרת ישראל נתנה לו לחיות כאן ללא הפרעה חמש שנים בלי ויזה כשוהה לא חוקי, ואיפשרה לו לפגוע מינית בזאטוטים וילדים בעיר העתיקה בירושלים. יהודים ערבים הכל הולך.

כשהילד הפך נער בן 16 החליט להגיש תלונה למשטרה ואז המשטרה "גילתה" במקרה שהעצור בין 10 המבוקשים ביותר של ה FBI אז במקום להעמידו לדין בארץ על פשעיו נגד הנער וילדים נוספים כאן- המשטרה פשוט העלתה אותו על מטוס והסגירה אותו לארה"ב.

הנער תבע באמצעותנו את המשטרה והפרקליטות על רשלנות מקצועית שגרמה לו להיכנס לכאן לפגוע ולצאת מכאן ללא כל פגע או העמדה לדין.

בית המשפט לא רק שמחק את התביעה בטענה המוזרה של "חוסר עילה" (הבנתם? חוסר עילה!) אלא גם הענישה את הנער הנכה, ילד חרדי ממשפחה ברוכת ילדים המתקיים בקושי מקצבת נכות שסדרתי לו- ו"הענישה אותו" בתשלום הפרש אגרה של כ 40,000 שח נו נו נו שהעז בכלל לתבוע את המדינה על הרשלנות הזאת. בקשנו עבורו פטור לאור מצבו הקשה -בית משפט סירב והתעקש שהנער ישועבד לחוב אגרה שהוא ישלם למדינה שלו .

עצוב לשמוע את טריקת דלתות בתי המשפט בפני אוכלוסיות מעוטות יכולת.

חוק השבות, תש"י-1950* (מתוך אתר נבו)

הזכות לעליה
1. כל יהודי זכאי לעלות ארצה.
אשרת עולה
2. (א) העליה תהיה על פי אשרת עולה.
(תיקון מס' 1) תשי"ד-1954
(ב) אשרת עולה תינתן לכל יהודי שהביע את רצונו להשתקע בישראל חוץ אם נוכח שר הפנים שהמבקש –
(1) פועל נגד העם היהודי; או
(תיקון מס' 1) תשי"ד-1954
(2) עלול לסכן בריאות הציבור או בטחון המדינה; או
(תיקון מס' 1) תשי"ד-1954
(3) בעל עבר פלילי העלול לסכן את שלום הציבור.

 

Share.

About Author

Comments are closed.