Notice: הפונקציה add_theme_support( 'html5' ) נקרא בצורה לא תקינה. יש להעביר מערך של סוגים. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 3.6.1.) in /var/www/wp-includes/functions.php on line 6078
לרגל יום האישה הבינלאומי 2015 כנס בלשכת עורכי הדין בהנחייתה של עורכת דין רוני אלוני סדובניק / התיישנות בעבירות מין

לרגל יום האישה הבינלאומי 2015 כנס בלשכת עורכי הדין בהנחייתה של עורכת דין רוני אלוני סדובניק / התיישנות בעבירות מין

0

בפאנל בהנחיית יועצת ראש הלשכה לשיוויון מגדרי, עו"ד רוני אלוני סדובניק, דנו על הבעיות המשפטיות בחוק ההתיישנות על עבירות מין ואלימות כלפי ילדים ומבוגרים, בהיבט הפלילי, האזרחי והנזיקי וכן בפרשנויות השונות לתיקון 4 לחוק ההתיישנות. הפאנל נערך בהשתתפות ד"ר יפעת ביטון, מומחית למשפט מגדרי, המכללה למנהל, מרכז תמורה למניעת אפליה, עו"ד ליאת קליין, יועצת משפטית של איגוד מרכזי הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית וד"ר אלה בלאו-סוסנובסקי, פסיכיאטרית מומחית לטראומה. משתתפות הפאנל ביקשו להקדיש את יום העיון לזכרה של ורד מאיה לב ז"ל, נפגעת גילוי עריות, אשר נאבקה שנים בהתיישנות על העבירות שבוצעו בה ושמה קץ לחייה לפני מספר חודשים.

 

עו"ד רוני אלוני-סדובניק, יועצת ראש לשכת עורכי הדין לשיוויון מגדרי אמרה כי "הגיעה העת לפתוח את הדלתיים הסגורות של מערכת המשפט, ולפרק את חומות הזכוכית של ההתיישנות בעבירות מין, ולהשוות את תקופת ההתיישנות כפי שהיא מורחבת בדיני המקרקעין / דיני הקניין העומדת על 25 שנה או על התיישנות בעבירות המתה ורצח, המגיעות ל-20 שנה. הרציונאל לכך מצוי בהיות גופה של האישה משול לקניינה ורכושה, והפגיעה המינית בה משולה פעמים רבות למוות פנימי".

Share.

About Author

Comments are closed.