Notice: הפונקציה add_theme_support( 'html5' ) נקרא בצורה לא תקינה. יש להעביר מערך של סוגים. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 3.6.1.) in /var/www/wp-includes/functions.php on line 6078
סיוע לנפגעות תקיפה מינית | עו"ד רוני אלוני סדובניק

סיוע לנפגעות תקיפה מינית | עו"ד רוני אלוני סדובניק

0

תקיפה מינית כוללת את המילה "תקיפה", והיא יכולה להטעות, מאחר ותקיפה היא פעולה פיזית אלימה קשה. נראית לעין באופן מיני, על אדם חסר ישע- אישה, ילד, ילדה.

חשוב מאוד לדעת שהמונח "תקיפה מינית" יכול להיות גם לאו דווקא אלים, יכול להיות ניצול מיני שבא בליטוף ובחיוך ובפיתוי ובעזרת איזושהי סוכרייה או בעזרת איזושהי הבטחה, לכסף, לצעצוע, להטבה.

ויכול להיות שהאדם העובר תקיפה מינית לא מרגיש מותקף בכלל. זוהי הבעיה בתקיפה מינית תחת ההגדרה "תקיפה מינית" יכולות להתקיים מספר ואריאציות שונות

לדוגמא נערה עומדת בתוך האוטובוס הנוסע ונצמד אליה אדם ומתחכך בה באופן שפוגע בה בכבוד שלה, זוהי תקיפה מינית.

במידה ואדם מנסה לבצע מעשה סדום או מעשה מגונה בכוח ולא מצליח- גם זו היא תקיפה מינית. כל מעשה שיש בו תוקפנות שפוגעת ביכולת שלך להסכים או ברצון שלך, לא נעשית בצורה שאת מסכימה לה, מהווה תקיפה מינית.

אם את לא יודעת את התשובה, את לא יודעת האם עברת תקיפה מינית, האם הדבר שקרה עונה להגדרה הזו- את לא צריכה לקבל את ההחלטה לבד.

 

שווה ואף כדאי לקבל ייעוץ משפטי ורצוי מאנשים עורכי דין ועורכות דין שיש להם התמחות בתחום של ליווי נפגעי עבירה ותקיפה מינית.

Share.

About Author

Comments are closed.