Notice: הפונקציה add_theme_support( 'html5' ) נקרא בצורה לא תקינה. יש להעביר מערך של סוגים. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 3.6.1.) in /var/www/wp-includes/functions.php on line 6078
"נגד ברכה התנהל מסע רדיפה" – וואלה!, האם הכוונה ל עיתון מעריב? גלובס? nrg?

"נגד ברכה התנהל מסע רדיפה" – וואלה!, האם הכוונה ל עיתון מעריב? גלובס? nrg?

0

"לשאלת וואלה ברנז'ה האם בכוונתם להגיש תביעה נגד מו"ל אתר News1 יואב יצחק" ו עיתון מעריב? nrg?

כתב המשפט של חדשות 2, גיא פלג, היה בין הבודדים שהתייחס היום לנושא באופן גלוי. פלג פרסם בדף הפייסבוק שלו סטטוס נוקב, שבו האשים את העיתונאים ואת הבכירים בעיתונות ב"צביעות ועליבות", משום שאף אחד מהם לא התייחס לחשיפת ברכה על ידי זינו.

לוואלה ברנז'ה, אמר פלג: "זה הרבה מעבר לצביעות, עיתונאים בעולם מעדיפים לשבת בכלא ולא לחשוף מקור, וכאן הייתה כוונת מכוון: ללכת למח"ש ולחשוף את אפרים ברכה. המשמעות היא לתפור תיק. זו הרשעה פלילית. נעשה כאן צעד חסר תקדים. בנסיבות האלו אני חשבתי שכל ראשי המערכות, שכל "זקני השבט", יגיבו, יתייחסו, יעשו משהו. קרה כאן משהו שאני ראיתי בו פגיעה אישית בי, מי קצין המשטרה שיסכים לדבר עם עיתונאי? מי הקצין או עובד המדינה שיסכן את עצמו ידבר עם עיתונאים? ציפיתי שראשי התקשורת יקימו קול צעקה".

את הכתבה באתר וואלה דרך הקישור כתבה: מיה מנע

מקור: "נגד ברכה התנהל מסע רדיפה" – וואלה! ברנז'ה

מה האשמות האילו של תפירת תיק? האשמות על תלונות שווא? כהגד יואב יצחק, כנגד מעריב, מי העליל כאן עלילה? היכן התלונות של אריה אבנרי ותנועת אומ"ץ? היכן הסיקור האוביקטיבי של איתמר לוין? הם לא מגישים תלונה נגד פורטל החדשות שהם עובדים בן? מדוע לא יגישו תלונה לוועדת האתיקה כנגד יואב יצחק וניוז1? מדוע לא יגישו תלונה לוועדת האתיקה במחוז תל אביב כנגד מעריב גם כן? כנגד נפגעות אונס הם ממהרים להגיש תלונות ללשכה, הפכו את אפרים ברכה קורבן עבירה של ממש, ואין מתלוננים? תלונות שווא? ייצוג נשים נפגעות תקיפה מינית ו אונס? הם אינם מסקרים נשים קורבנות עבירה באופן אובייקטיבי, רבים מ נפגעי העבירה אינם מקבלים צדק בכלי התקשורת המוזכרים כאן. ישנה התייחסות רבה למסע של מעריב כנגד ברכה, האם תשמעו על כך מעיתונאי מעריב? האם עיתונאים אחרים במערכת יגישו תלונה לוועדת האתיקה כנגד עיתון מעריב? האם אריה אבנרי יעשה זאת? האם איתמר לוין יעשה זאת? האם יהודה יפרח יגיש תלונה נגד מעריב ויואב יצחק וניוז1 כפי שהוא מרבה לבקר "מרדפים" של נשים נפגעות אונס שהעזו להתלונן במשטרה, להגיש תלונה למשטרה או לפרקליטות. ומה עם הרב פינטו שהורשע ויושב בכלא?

עורכי הדין המשפיעים בפלילים ע"פ ערוץ 10 | עו"ד רוני אלוני סדובניק | עורכי הדין הטובים ביותר, Haaretz, haaretz, nrg, maariv, מעריב, ידיעות אחרונות, Globs, גלובס, news1, איתמר לוין, יואב יצחק

עורכי הדין המשפיעים בפלילים ע"פ ערוץ 10 | עו"ד רוני אלוני סדובניק

Share.

About Author

Comments are closed.