Notice: הפונקציה add_theme_support( 'html5' ) נקרא בצורה לא תקינה. יש להעביר מערך של סוגים. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 3.6.1.) in /var/www/wp-includes/functions.php on line 6031
עו"ד רוני אלוני סדובניק על החלטת נשיאת בית המשפט העליון השופטת מרים נאור, בפרשת מתלוננות האונס ועו"ד אורי דניאל

עו"ד רוני אלוני סדובניק על החלטת נשיאת בית המשפט העליון השופטת מרים נאור, בפרשת מתלוננות האונס ועו"ד אורי דניאל

0

נשיאת בית המשפט העליון כבוד השופטת מרים נאור שופכת מים צוננים על אש המתלהמים בפרשת מתלוננות האונס ועו"ד אורי דניאל: קובעת כי לא נדונו טענות כלפי עו"ד רוני אלוני סדובניק כלל, בשום שלב.

 

קישור להחלטת כבוד השופטת מרים נאור – נשיאת בית המשפט העליון דנ"א 2527-16

עו"ד רוני אלוני סדובניק / ייצוג נפגעות תקיפה מינית, נפגעות אונס

מי היא עו"ד רוני אלוני סדובניק, ליווי ייצוג נפגעות תקיפה מינית, נפגעות אונס, קורבן אונס, עורכת דין פמיניסטית, קטינים נפגעי עבירה, ילדים נפגעי תקיפה מינית, אונס ילדים, בית חולים, טיפול רפואי, רופא, רשלנות רפואית, חו"ל, נשיאת בית המשפט העליון, השופטת מרים נאור, שופטי בית המשפט העליון, השופטים, אורי דניאל

נשיאת בית המשפט העליון כבוד השופטת מרים נאור עושה סדר ושופכת מים צוננים על אש המתלהמים בפרשת מתלוננות האונס ואורי דניאל:

השבוע נשמנו לרווחה וחשנו סיפוק, כשפורסמה החלטת כבוד נשיאת בית המשפט העליון הדוחה את הבקשה לדיון נוסף אך מבהירה סוף כל סוף, כפי שסברנו אף אנו עורכי הדין בתיק, כי אין בפסק הדין של בית המשפט העליון הנכבד,כל קביעה משפטית כלפיי אישית כעורכת דין.

החלטת הנשיאה מרים נאור קובעת כפי שסברנו אף אנו, כי למעשה לא נטענו כלפיי מעולם טענות במהלך המשפט בבית המשפט העליון, ולא נדונו כלל בשום שלב, לא בבית המשפט המחוזי ולא בערכאת הערעור בבית המשפט העליון.

Share.

About Author

Comments are closed.