Notice: הפונקציה add_theme_support( 'html5' ) נקרא בצורה לא תקינה. יש להעביר מערך של סוגים. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 3.6.1.) in /var/www/wp-includes/functions.php on line 6031
עורכת דין רוני אלוני סדובניק עם רינה מצליח, ערוץ 2, פרשיית אונס אכזרי

עורכת דין רוני אלוני סדובניק עם רינה מצליח, ערוץ 2, פרשיית אונס אכזרי

0

עורכת דין רוני אלוני סדובניק בראיון עם רינה מצליח, חדשות ערוץ 2, פרשיית אונס אכזרי

עו"ד רוני אלוני סדובניק: שלום רינה.

רינה מצליח: האם תוכלי לספר לנו, עורכת דין סדובניק, מה שלומה של הנאנסת, איך היא קיבלה את ההחלטה של בית המשפט?

סרטונים, וידאו, video

עו"ד רוני אלוני סדובניק: ההליך הפלילי היה ארוך מדי ומתיש מדי והתעכב לפי בקשות הנאשם עוד פעם ועוד פעם, גזר הדין היה אמור להינתן כבר מזמן, זה מאוד היה קשה לנפגעת, היא חיכתה, היא פשוט עצרה נשימה ועד שלא תישמע את גזר הדין היא לא המשיכה בחייה.

רינה מצליח: ואיך היא היום?

עו"ד רוני אלוני סדובניק: אחרי הגשת תלונה במשטרה, כבר כמה ימים היא לא ישנה, ומאוד מאוד חיכתה במתח רב לשמוע מה יהיה גזר הדין, היא מאוד רצתה שיהיה מעל לכל עונש אחר שניתן לאונס כי היא רואה את זה כהרבה מעבר לאונס, והיא חשה היום הקלה מאוד גדולה אבל כמובן ששום דבר לא יכול לרפא את ההרס והחורבן שהוא הטיל בנשמתה, אבל אנחנו מאוד מקווים שזה ייתן לה תחושה, הביטוי של העונש החמור הוא חיבוק מהציבור, חיבוק מבית המשפט, לראות כמה בית המשפט רואה בחומרה את הדברים שנעשו.

עורכת דין רוני סדובניק

רינה מצליח: את מסכימה שבעצם העונש הוא חריג בחריפות שלו וזה מסמן איזה שינוי בהליכים של בית המשפט או שזה נראה לך מקרי בגלל ההאכזריות במקרה הזה?

עו"ד רוני אלוני סדובניק: אני חושבת שיש כאן כמה דברים חדשים שכדאי לשים אליהם לב, אני חושבת שיש כאן עידן חדש שמתחיל, בית המשפט המחוזי בתל אביב סימן היום רף חדש גבוה יותר לעבירות מין, עד היום ראינו עבירות שנעות במתחם של 13-15 שנות מאסר על אונסים מאוד קשים, 18 במקרים מאוד קשים, בני סלע אולי עוד היה אחד החמורים ביותר…

רינה מצליח: זה עוד היה על 13 מקרי אונס או משהו כזה…

עו"ד רוני אלוני סדובניק:

נכון, לכן, העונשים הם מאוד מאוד נמוכים והם לא מרתיעים וקרה כאן משהו בשנים האחרונות- מצד אחד הענישה הייתה מאוד מינורית ולא ייצרה הרתעה, ומצד שני היינו עדים לגל עכור של פגיעות מיניות על ימין ועל שמאל, בילדים, בקשישים, בחסרי ישע, במקומות עבודה, בבתי ספר, בכל מקום, אי אפשר ללכת ברחוב אבן גבירול ביום שישי בערב בלי להיאנס. אז הגיע הזמן לעשות סוף לדבר הזה, השופטים עשו דבר חשוב מאוד, בית המשפט עשה היום דבר מאוד חשוב מבחינה חברתית ערכית ומוסרית, כשהוא שם כאן איזשהו רף חדש ומרתיע מאוד אני חושבת.

רינה מצליח: צריך כמובן לראות איך זה יעמוד במקרים דומים וגם כמובן סנגורו של האנס מתח כמובן ביקורת על העונש והוא שוקל לערער.

הגשת תלונה במשטרה

עו"ד רוני אלוני סדובניק:

אני מזמינה אותו לערער ואין לי ספק שבית המשפט העליון ישאיר את העונש על כנו ואולי אף יחמיר בעונשו משום שיש כאן צורך לשים סוף למצב הזה שבו ילדים ילדות ונשים ונערות לא יכולים להסתובב בצורה בטוחה ברחובות.

רינה מצליח: עורכת הדין רוני סדובניק, תודה רבה לך על השיחה הזו, וצריך לקוות שבמקביל לעונש הכבד יהיה באמת שיקום של בני הזוג האלה שעברו את הטראומה הזאת. תודה רבה.

סרטונים, וידאו, video

 

עו"ד רוני אלוני סדובניק ניצחון משפטי חשוב

עו"ד רוני אלוני סדובניק ניצחון משפטי חשוב בתיק אונס למען נפגעת האונס

Share.

About Author

Comments are closed.