Notice: הפונקציה add_theme_support( 'html5' ) נקרא בצורה לא תקינה. יש להעביר מערך של סוגים. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 3.6.1.) in /var/www/wp-includes/functions.php on line 6078
מי שומר על ילדי האומנה? עו"ד רוני אלוני סדובניק

מי שומר על ילדי האומנה? עו"ד רוני אלוני סדובניק

0

מי שומר על ילדי האומנה?

תחקיר שישודר הערב בערוץ 1 אצל איילה חסון (27/3/15).

צפו היום בתחקיר מהחשובים והמטלטלים שהיו כאן, 20:00 "מבט" הערב.

עו"ד רוני אלוני סדובניק: איך נולד התחקיר?

למשרדי הגיעה צעירה בת 19 וסיפרה לי כיצד הוצאה על ידי הרווחה מחזקת אביה שהיה שתיין ומדוכא אבל אהב אותה מאד וטיפל בה ככל שיכל, היא הוכנסה למשפחת אומנה בקריית מלאכי ושם עברה מגיל 6 פגיעה מינית יומיומית בידי אב האומנה. היא סיפרה לעו"ס וזו לא האמינה לה, טענה שהיא "ממציאה" כדי לחזור לחיק אביה האוהב. החזירו אותה לטורף הפדופיל בכח, הפעם היא צילמה אותו בעת ביצוע מעשיו בעזרת הטלפון הנייד שלה. רק כך נחשף האונס.

יצאתי למאבק משפטי קשה ומתיש מול משרד הרווחה והרשויות, אשר במקום להשפיל מבט ולהתנצל, טרטרו אותנו שנים במאבק משפטי בלתי נגמר.

בסוף אכן הצלחנו לקבל פיצוי מהגבוהים שהיו בארץ, אך התנאי של המדינה היה שהיא תתחייב לסודיות ולא תדבר על מה שקרה באומנה ולא על הסדר הפיצויים.

אחריה, הגיעו אלי אח ואחות בשנות העשרים, שאף הם הוכנסו לאומנה באזור אחר בארץ, ואף הם עברו תקיפה מינית, התעללות פיזית ומינית קשה מאד, כשהפדופיל באומנה נחשף הם הוצאו משם אך הרווחה השאירה שם לעוד שנה- ילדה קטנה נוספת שהמשיכה להיאנס עוד תקופה ארוכה. גם כאן שילמה המדינה פיצויי עתק בתנאי שתשמר סודיות.

 

ילדי אומנה, אונס במשפחת אומנה, עו"ד נפגעי עבירה, ייצוג ילדים נפגעי עבירה, ילדות נפגעות אונס, אונס באומנה, קטינים נפגעי עבירה, תביעה מול הרווחה, תביעה נגד הרווחה, תביעה נגד משרד הרווחה, משרד הבריאות, קופת חולים, אלימות במשפחה, אונס במשפחה, תקיפה מינית במשפחה, פיצוי כספי, תביעת נזיקין

ילדי אומנה, אונס במשפחת אומנה, עו"ד רוני אלוני סדובניק – מייצגת נפגעי עבירה בתביעות נגד משרד הרווחה.

כשהגשתי את התביעה הנזיקית השמינית בשם ילדה נוספת שאף היא נאנסה בעת שהותה במשפחת אומנה, הבנתי שיש כאן כבר תופעה

המחייבת חשיפה וביקורת ציבורית, אך הפרקליטות קיבלה גיבוי מוחלט מבית המשפט שדן בתיקים אלו- שהטיל איסור פרסום גורף המונע מהילדה לספר מה קרה-

כך עדיף לא? שאיש לא ידע, שאיש לא יתקן, שימשיכו באותה המתכונת הרשלנית של בחירת משפחות אומנה בשיטה קלוקלת, הרחק מעין השמש המחטאת. מאחורי דלתיים סגורות. צו איסור פרסום המגוננים לא על נפגעת העבירה אלא על רשלנות פושעת של הממסד.

תחקיר עומק על מחדל המדינה בפיקוח על משפחות אומנה, ? זה אכן נושא קשה לעיכול.

יפעת גליק ואיילה חסון מערוץ 1 , הן הרימו את הכפפה, ראו את החשיבות הציבורית במיגור עבירות מין נגד ילדים בתוך חסות המדינה -ועמלו על משימה עיתונאית ממדרגה ראשונה שמטרתה-למנוע את הכאב והסבל מהילד והילדה הבאים בתור.

Share.

About Author

Comments are closed.