Notice: הפונקציה add_theme_support( 'html5' ) נקרא בצורה לא תקינה. יש להעביר מערך של סוגים. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 3.6.1.) in /var/www/wp-includes/functions.php on line 6078
פגיעות מיניות, תחום שאין ולא היתה בו מעולם מגיפת תלונות שווא — כאן יש מבוהלים, אינטרסנטים, | אורית קמיר

פגיעות מיניות, תחום שאין ולא היתה בו מעולם מגיפת תלונות שווא — כאן יש מבוהלים, אינטרסנטים, | אורית קמיר

1

תלונות על פגיעות מיניות, תחום שאין ולא היתה בו מעולם מגיפת תלונות שווא — כאן יש מבוהלים,

בארץ, כמו בכל העולם, הדיווח על אונס / פגיעות מיניות הוא מועט ביותר. אי אפשר לדעת אם המתלוננות הן אחת לעשר או למאה נפגעות – אך הן מועטות, ובקרב גברים – תת הדיווח גדול עוד יותר. אורית קמיר.

כידוע, יש אינטרסנטים המבועתים מתחילת היסדקותו של קשר השתיקה בתחום הפגיעות המיניות, המסיתים ללא הרף ומלבים את הפניקה כאילו הארץ שטופה בתלונות שווא על תקיפות מיניות.

אבהיר: עדות שקר, בידוי ראויות, שבועת שקר הן התנהגויות בזויות, חמורות, מגונת, וראויות לכל עונש. לא רק בתחום פגיעות מיניות – אלא בכל תחום. יש להוקיען ולמצות עמן את הדין (על פי חוק העונשין). ואולם תופעות אלה רווחות הרבה יותר בריבוא תחומים שאינם קשורים לפגיעות מיניות, ושם משום מה אין פוצה פה ומצפצף. עדים בהליכים סביב דיני עבודה, משפחה, חוזים ותאגידים, שלא לדבר על תחומים רבים של המשפט הפלילי, בודים, משקרים ונשבעים לשווא -ואין פוצה פה או מצייץ. אולי אין מדיניות החרגה – אבל גם לא עולה על הדעת להעמיד לדין המוני שקרנים העוברים לעין השמש על הוראות חוק העונשין האוסרות לשבש משפט. נגדם אין מסיתים וסביבם אין פניקה מוסרית. רק לגבי תלונות על פגיעות מיניות, תחום שאין ולא היתה בו מעולם מגיפת תלונות שווא — כאן יש מבוהלים, אינטרסנטים, חתרנים, ומפיצי פניקה. והיא, כמובן, תופסת. וכך הצליחה להוביל את הפרקליטות לחשוב מחדש על מדיניות מתקדמת ונאורה של התחשבות בקשייהם המיוחדים של נפגעי תקיפות מיניות.

מקור: פניקה מוסרית מובילה לפגיעה במתלוננות על פגיעות מיניות | אורית קמיר

עו"ד רוני אלוני סדובניק – ייצוג נשים נפגעות תקיפה מינית – אונס – ייצוג ילדים נפגעי פדופיליה

Share.

About Author

תגובה אחת

  1. איזי לוין on

    תלונות שווא על אונס הם מיעוט שבמיעוט, כ 2% עד 3# לפי כל המחקרים המתקדמים בעולם. כמובן שכמעט בכל מקרה אונס יוצאים האנסים שכנגדם הוגש כתב אישום על עבירת אונס וטוענים שאילו תלונות שווא, שהמתלוננות הן מתלוננות שוא. את הנזק למאבק בעבירות מין עושים האנסים והמטרידים מינית, ולא המתלוננות, ושאף אחד לא ימכור לכם סיפורים על כך שיש נשים שגורמות נזק למתלוננות אמת, או לתלונות אמת, או לנפגעות ונפגעי אונס.
    איזי לוין