Notice: הפונקציה add_theme_support( 'html5' ) נקרא בצורה לא תקינה. יש להעביר מערך של סוגים. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 3.6.1.) in /var/www/wp-includes/functions.php on line 6078
הטרדה באינטרנט | ראיון עם עו"ד סדובניק | ערוץ 1

הטרדה באינטרנט | ראיון עם עו"ד סדובניק | ערוץ 1

0

שימוש עברייני שנעשה בסמארטפון, ברשת, באינטרנט הוביל לכתב אישום חמור נגד 11 נערים, בגין ביצוע סדרת עבירות מין חמורות. בין השאר, הם מואשמים גם בסעיף של אונס.

סרטונים, video,

ר', אימה של הנאנסת: "פתאום ביום אחד היא אומרת, "אימא יש לי חברים חדשים, אני רוצה ללכת לגינה, לטייל יחד", אוקיי אני רוצה לראות. אני פחדתי, אני מבינה שהילדה נראית יפה וגברים מסתכלים עליה. זה ילדים בגיל שלה, ילדים!"

עו"ד רוני אלוני סדובניק: "והם שיחקו איתה, ותוך כדי המשחק הם לקחו אותה כבר למקום שבו הם ביצעו בה מעשים מיניים. לאט לאט זה נהיה יותר אלים וחמור, ולאט לאט הם מצרפים ומביאים עוד ועוד ילדים, ומתחילים להעביר את השם שלה ואת הטלפון שלה. בשלב מסוים מצלמים אותה כדי לאיים עליה ולהלך עליה אימים כדי שתסכים להמשיך".

ר' אימה של הנאנסת: "מתי היא מבינה שהם עושים סרט ורואים את זה כולם, היא נכנסת ב… קטסטרופה, היא לא יוצאת מהבית, היא פוחדת לצאת מהבית. היא מתביישת לצאת מהבית. אני מאוד מפחדת שיש טראומה עד סוף החיים. אני רוצה שילדה צריכה להתחתן, שצריכה להיות משפחה, ילדים, איך?"

קריין: ר' ובתה פתחו בחיים חדשים. הן עברו להתגורר בצפון הארץ ולשתיהן ניתנה זהות חדשה. בימים אלה הפרשה נידונה בבית המשפט המחוזי בתל אביב, ובקרוב יינתן גזר דין.

עו"ד רוני אלוני סדובניק: "בעצם נתנו לה מענה מיידי של משהו במתווה של עד מדינה. כי היא אמורה להעיד בהליך הפלילי. כדי גם לשמור על חייה ושהיא לא תפחד מפני העדות, ובאמת, האמת מתחת לזה זה לפתוח לה דף חדש בחיים". עבירות באינטרנט

סרטונים, video,

Share.

About Author

Comments are closed.