Notice: הפונקציה add_theme_support( 'html5' ) נקרא בצורה לא תקינה. יש להעביר מערך של סוגים. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 3.6.1.) in /var/www/wp-includes/functions.php on line 6078
רוני אלוני סדובניק: הדרת נשים זמרות מזכותן להישמע מעל גלי האתר, בשיוויון כמו זמרים גברים, היא הפרת עיקרון חוק יסוד כבוד האדם וחירותו.

רוני אלוני סדובניק: הדרת נשים זמרות מזכותן להישמע מעל גלי האתר, בשיוויון כמו זמרים גברים, היא הפרת עיקרון חוק יסוד כבוד האדם וחירותו.

0

עו"ד רוני אלוני סדובניק: הדרת נשים זמרות מזכותן להישמע מעל גלי האתר, בשיוויון כמו זמרים גברים, היא הפרת עיקרון חוק יסוד כבוד האדם וחירותו.

 

הדרה זו של נשים מהמרחב הציבורי, איננה מפתיעה לצערנו. ההדרה קיימת בכל התחומים והנושאים , לעיתים היא סמויה מן העין (כפי שהיה במקרה זה) ולעיתים היא מונחת גלויה לפתחנו.
המאבק המשפטי לשוויון הזדמניות לנשים, הוא גם מאבקם של כלל המגדרים שלהם אמא אהובה, בת יקרה, אחות נפש או בת זוג לחיים. לכל אחד מאיתנו אישה / נשים שהיינו רוצים לאפשר להן למצות את הפוטנציאל האינדווידואלי שלהן לפחות באופן שווה לזה של גברים.
לא מדובר כאן כעת על אפליה מתקנת שדורשות אמניות הזמר, אלא על דרישה קולקטיבית למתן זכות שבחוק.שיוויון בהזדמנות להוכיח את עצמנו. מה כל כך קשה בזה?
עו"ד רוני אלוני סדובניק – ייצוג נשים נפגעות תקיפה מינית – ליווי נפגעי עבירה

עורכת דין רוני אלוני סדובניק פגישה עם הילרי קלינטון - זכויות נשים - ייצוג נשים - ייצוג משפטי לנשים - ליווי משפטי - אפלייה בעבודה - אפליית נשים בעבודה - הטרדה מינית בעבודה - נפגעת אונס - קורבן אונס, Haaretz, haaretz, nrg, maariv, מעריב, ידיעות אחרונות, Globs, גלובס, ייצוג הולם לנשים, של נשים, הילרי קלינטון סדובניק, שיוויון מגדרי, שוויון, הדרת נשים

עורכת דין רוני אלוני סדובניק פגישה עם הילרי קלינטון – זכויות נשים – ייצוג נשים – ייצוג משפטי לנשים – ליווי משפטי – ייצוג הולם לנשים

Share.

About Author

Comments are closed.