Notice: הפונקציה add_theme_support( 'html5' ) נקרא בצורה לא תקינה. יש להעביר מערך של סוגים. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 3.6.1.) in /var/www/wp-includes/functions.php on line 6078
תקדים של עו"ד סדובניק- נפגעת תקיפה מינית הוכרה כנפגעת טרור / נפגעת פעולות איבה

תקדים של עו"ד סדובניק- נפגעת תקיפה מינית הוכרה כנפגעת טרור / נפגעת פעולות איבה

0

לראשונה בישראל, ע"י עו"ד רוני אלוני סדובניק, לקוחת המשרד, נפגעת תקיפה מינית, הכרה כנפגעת טרור, הכרה כנפגעת פעולות איבה, בשל תקיפה מינית שביצעו בה פלסטינים תושבי מחנות הפליטים, ממזרח לירושלים.

זאת ע"פ חוק התגמולים המגדיר פגיעת איבה כ"פגיעה ממעשה אלימות, שמטרתו העיקרית היא פגיעה באדם בשל השתייכותו למוצא לאומי-אתני, ובלבד שהוא נובע מהסכסוך הישראלי-ערבי".

ההחלטה שנתקבלה ב משרד הביטחון התבססה על חומרי החקירה בתיק, על עדויות שנגבו של עבודה של עו"ד רוני אלוני סדובניק, שהוכיחה כי יש יסוד סביר להניח כי התקיפה כוונה נגד התובעת בשל היותה יהודיה, על רקע הסכסוך הישראלי-ערבי.

"מקום האירוע, האווירה הכללית והמתח המתמיד השורר בו, יש בהם כדי להוות 'יסוד סביר' להניח כי האירוע הינו אירוע איבה", נכתב בהחלטה. ההחלטה הועברה לטיפול אגף נפגעי פעולות איבה במוסד לביטוח לאומי, מה שיאפשר להעניק לנפגעת את מלוא הזכויות והסיוע המוענק לנפגעי איבה, סיוע ו זכויות ע"פ המוסד לביטוח לאומי.

Share.

About Author

Comments are closed.